2011. június 5., vasárnap

Natur halfilé vegyes körettel


A szombati estebédünk nagyon egyszerü és gyorsan elkészithető, hamár gyorsnak nevezzük, hogy a rizst főzni a krumplit sütni kellett.

4 szelet tengeri /fagyasztott/ halfilét felengedés után, leitatva, sózni, borsózni kell. Egy teflon serpenyőben kevés olajat forrositani és mindkét oldalát pirosra sütni. Közben mig sül egy bögre rizst, kettő bögre vizzel megfőztem, közben kevergettem, igy majdnem pergős lett. Persze sóztam. Egy másik serpenyőben, fagyasztott de füszeres hasábburgonyát sütöttem. Tálalásnál petruskával megszórva tálaltam. Itt a képen nincs rajta, de én csemege uborkával, a fiam majonézzel, fogyasztottuk. Igazán egyszerü és gyors.
Jó étvágyat!!!!
Posted by Picasa

1 megjegyzés:

  1. Sajnos a halat nem eszem,nincs az a pénz amiért megenném!de a többit megeszem!

    VálaszTörlés