2011. szeptember 12., hétfő

Ananászos pizza

 Egy gyors vacsora, lefagyasztott pizza tésztából.

15 dkg finom liszt, 25 dkg réteslisztből készült, mivel a finomlisztem elfogyott így rétesből pótoltam.
só, füszerek/száritott bazsalikom, oregano, kakukkfű, de bármilyen lehet/
1 cs száritott élesztő
1/2 dl olaj, de több kellett, mert a rétesliszt megkivánta
és annyi langyos víz, hogy se túl lágy se túl kemény legyen a tészta. Dagasztógéppel jól megdolgoztattam.
/fóliába csomagolva lefagyasztottam, kiengedve átgyúrva, megkelesztettem/
Tetejére tejfölbe kevert paradicsomszószt kentem. Leszűrt, leitatott ananászdarabokkal, paradicsomszeletekkel, és karikára vágott sárga-és piros paprikával kiraktam. 1 rúd füszeres sajtkrémet, és bő reszelt sajttal szórtam meg a tetejét. 190 fokos előmelegitett sütőben, 20 percig sütöttem. Egy kicsit megsült, mert elég lett volna a 180 fok.  Nagyon hamar elfogyott!!!!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése