2011. szeptember 9., péntek

Egyszerü ebéd

Paprikáskrumpli-nokedlivel, kolbász nélkül. Vöröshagymával készitettem egy kis pörköltalapot, amibe tettem süritő anyagnak két pörköltkockával, és csipős pirosarannyal, egy nagy darab már piros zöldpaprikával, és egy db. paradicsommal. Nokedlit főztem ki és belekevertem a krumpliba.
Kolbász hiján, egy nagyon egyszerü és gyors ebéd, csak magamnak, mert én igy szeretem!!!A kovászos ubit elfelejtettem lefényképezni, azzal fogyasztottam!

Almáspitét készitettem még, amire meghivom a kedves blogtársakat, mivel nagyon finom és nagy gáztepsivel lett. Igy jut bőven mindenkinek!!!! Fogadjátok szeretettel:):):)
Az almáspite receptjét az Almáspite nem akármilyen áron - cimszó alatt megtekinthető!
Posted by Picasa

2 megjegyzés:

  1. Én jövök köszönettel, imádom az almás pitét!! :)))
    Szeretnélek megajándékozni egy díjjal, nézz be hozzám kérlek! :)

    VálaszTörlés
  2. Kedves Csilla! Jobb későn, mint soha! Köszönöm!!!!!!!

    VálaszTörlés