2011. szeptember 9., péntek

Salátával köritett petrezselymes rizs halrudakkal

Hozzávalók: 1 fej jégsaláta                                           
                      pár szem olivabogyó
                      2 db sárgarépa
                      1 db kigyóuborka
                      1 zacskó apró mozzarella golyók 
                      2 db kisebb paradicsom /kemény/
                      só, bors, olivaolaj
                      2 dl rizs,  2 evők. olaj, izlés szerint vegeta és l cs. petrezselyem.
                      450 gr-mos mirelit halrud
        
      

A salátához valókat megmostam, leszáritottam. A mozzarella kivételével minden zöldséget apróra kockára vágok, a sárgarépát vékonyra gyalultam. Sóztam, frissen őrölt borsoztam, olivaolajjal meglocsolom, összekeverem és a hütőbe teszem a tálalásig.

2 dl-s bögrében mért rizst megmostam, lecsepegtettem, kevés olajon átpiritottam, és felengedtem
2x annyi vizzel mint a rizs. Vegetával, petrezselyemmel izesitettem, és fedő alatt megpároltam, mig a rizs magába szivta a vizet. A fedőt nem emelgettem, teljes takaréklángon készült.

A mirelite halrudakat forró olajban kisütöttem.  Nagyon ízletes, jóízű ebéd lett!!!! Jó étvágyat!!!!!!!!             





        

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése