2011. november 17., csütörtök

Közeleg a kedvenc hónapom, bár a hideg nem a barátom!


2 megjegyzés:

  1. Szeretem én is a decembert lehet hogy azért mert akkor van karácsony meg a névnapom? Nekem nagyon kedves hónap.Még a kisebbik lányomat is decemberben szültem. Eseménydús nálunk ez a hónap férjuram névnapja is decemberben van! Az igazság az hogy jobban elviselem a hideget mint a nagy meleget, csak a csúszós utaktól tartok egy kicsit.

    VálaszTörlés
  2. Kedves Éva! Hát én is a csúszós utaktól tartok, de a meleget és a hideget sem bírom.
    A december nálunk is forgalmas, mert a kisebbik fiam, a barátnőm, és a keresztlányom is ekkor születtek. Szinte mindegyik karácsonyi ajándék. A karácsonyt egyenesen imádom. Bár már nem olyan forgalmas mint régen, de az unokák kárpótolhatnák, de karácsonykor mindig a másik nagymamánál vannak, mivel ők távol laknak, mi meg egymáshoz közel.Ezért nem olyan már, mint régen:(

    VálaszTörlés