2012. február 5., vasárnap

Díjat kaptam Lizától, nagyon köszönöm!!!

Nagyon megörültem, hogy Lizától is megkaptam ezt a gyönyörű díjat. Nekem ez megtiszteltetés!:))
Lizáék viszont Vicuskától kapták. Tudom, hogy Katalin a díj szerzője; ezért neki is megköszönöm, mert nagyon szép.:))

                                       A díjhoz vannak szabályok:

                                       1. Vedd fel a díjat!
                                       2. Köszönd  meg annak akitől kaptad!
                                       3. Tedd ki a blogodba!
                                       4. Add tovább annyi blogtársadnak amennyit megszeretnél jutalmazni ezzel a
                                           díjjal!

Na, itt vagyok meglőve, mert annyi kedves és szuper blogtársam van, hogy én nem tudok választani, mert a múltkor is igencsak bajban voltam, úgy éreztem, megsértem azt akinek nem adok. Én mindenkinek oda adom, és fogadjátok tőlem szeretettel!:))
Én az egy év alatt, mióta elkezdtem nagy lelkesedéssel a blogozást, annyi szuper háziasszonynál jártam a szebbnél szebb blogokban, hogy csak köszönetet tudok mondani, hogy annyian megtiszteltek azzal, hogy egyáltalán csak benéztek hozzám, arról már nem szólva, hogy kedvesebbnél kedvesebb megjegyzéseket kaptam.:)) Köszönöm!!!


                                     

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése