2012. április 5., csütörtök

Piskótás-barackos desszert

Volt 8 tojássárgám még a mákos sütim tojáshabjából maradt ki.
Egy kicsit sok cukorral, de robotgéppel fehéredésig dolgoztattam. Cukor:30 dkg. Elfelejtettem, hogy a babapiskóta is édes, sőt ez a babapiskóta nagyon édes volt. 1 liter tejjel gőzön sűrűre főztem, - volna - de nem sűrűsödött be, ahogy szerettem volna, így olyan  lett mint a madártej. Csak a madár nem habból volt, hanem babapiskótából. Ízesítettem valódi vaníliás cukorral. 1 doboz konzerv őszibarackot apróra vágtam és belekevertem a  madártejes piskótába. Kb. 20 db. vagy 1-2-vel több babapiskótát használtam fel. Másnapig hagytam a hűtőbe lefedve, így a piskóta jól megszívta magát. Egy könnyű piskótás-barackos desszert lett belőle. Egyszer kakaóval, máskor natúr fogyasztottam tejszínhabbal.


holland kakaóval

natúr

3 megjegyzés:

  1. Szeretem az ilyen megoldást,mert finom krémes!!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon finom lehet mindkét változat:)A habos mákosod is nagyon belopta magát a szívembe, imádom a mákot:)

    VálaszTörlés
  3. Az biztos, hogy nem kell fuldokolni tőle! Húú, jó édes volt!!!puszi.

    VálaszTörlés