2012. július 16., hétfő

Eperlekváros kakaós habcsóktorta

Habcsók őrület van  nálam.  Még ebben a forróságban is sütöttem, mivel volt egy kis eprem amit megfőztem gyorsított eljárásban, mivel nem volt valami szép. Darabosra hagytam. Tudom nem valami szép látványra a tetején a lekvár, de az íze mindenért kárpótolt.  A tejszínhab alá saját eperlekvárt töltöttem, így olyan mennyei íze lett, hogy a nagyobbik fiam azt mondogatta: hhhhhhhmmmm...... míg ette.:) Fogyasztás előtt, hűtőben jól lehűtöttem.
6 tojásból készült, 20 dkg cukorral, 1 evőkanál jó minőségű kakaóval, és 1 kkanál étkezésikeményitővel.  Tekintélyes adag lett belőle. A 34 cm-es tálcámat majdnem kitöltötte. 
nagyon kevés darabos lekvár lett, de igyekeztem elosztani rajta

eperlekvárral töltve, de ez is maradék eperből készült
sütés és hűlés után, kicsit megrepedezve
még júniusban készült, mivel nem volt használható a gépem, ezért most kerülnek napvilágra  a "hami-k"

2 megjegyzés:

  1. Már nagyon belejöttél a habcsóktorta gyártásába. Nagyon guszta és finom lehet! Tegnap a borsólevesedhez akartam írni, de hiába próbálkoztam valahogy a technika nem akarta.Guszta volt az is imádom a borsólevest!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Éva! Köszönöm!:) Most úgy vagyok, hogy a Pavlova teljesen megbolondított engem. Komolyan mondom, olyan könnyű süti, hogy észre sem veszed, és három szeletet úgy eltüntettél, mintha nem is lett volna. A gyümölcstől teljesen megbolondul az egész. A borsólevessel is így vagyok, mert azt sem lehet megunni, szinte egész nap tudná az ember enni.:)) Természetesen a friss tavaszi-nyári borsóról beszélek, új zöldséggel.
      A technika nálam elég sűrűn közbeszól.

      Törlés