2012. november 19., hétfő

Gombáslecsó sertéskarajjal

Ez a gombás lecsó sem most készült, még őszi szép időben, csak most került rá sor!
6 szelet karajt kloffoltam, széleit bevagdostam, sóval, borssal,fokhagymával bedörzsölve, olajban pácoltam másfél napig.
Lecsót készítettem és félidőnél a gombát hozzáadtam, készre főztem.
A pácolt hússzeleteket az olajból kivéve teflon serpenyőben hirtelen megsütöttem mindkét oldalát, majd azt kivéve, féldeci borecettel, 1 dl vízzel beforraltam, visszatettem a hússzeleteket és puhára pároltam fedő alatt.
Rizst főztem, és a gombás lecsóval és a hússzeletekkel tálaltam. Nagyon finom!!!!
Jó Étvágyat!!!


4 megjegyzés:

  1. Csak lássa meg a párom, készíthetem is:-) nagyon szeretnénk, fincsi lehet!

    VálaszTörlés
  2. Gomba nélkül jöhet egy nagy tányérral ;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. csipike! Oké, legközelebb gomba nélkül készítek, és akkor küldöm.:))

      Törlés
  3. HajniZoli! Köszönöm, készítsd is el, mert nagyon-nagyon finom!:))

    VálaszTörlés