2013. március 21., csütörtök

Lángos

Olyan gyorsan elfogyott, hogy ezt az egy kis tányért tudtam megmenteni egy fotózásra:-)
Hozzávalók:
40 dkg finom liszt
1 cs szárított élesztő
2 mokka kockacukor
2,5 dl langyos  tej

olaj a sütéshez

A felfuttatott élesztőt a hozzávalókkal robotgépben összedolgoztam, majd kézzel is dagasztottam, és 40-45 percig kelesztettem. Kelesztés után átgyúrtam, cipókra osztottam, letakarva fél óráig kelesztettem, majd felforrósított olajban kicsit széthúzogatva pirosra sütöttem.

8 megjegyzés:

  1. Guszta, de ez az aminek nem állok neki... A párom nem szereti magamnak meg nem csinálok...én meg imádom... Lángost barátaimtól kaptam....két darab is sok...nekem..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Nálunk sincs olyan sűrűn, bár lenne rá igény, de jobb ritkán így jobban tudják élvezni.:-)

      Törlés
  2. El is hiszem hogy gyorsan elfogyott! Nagyon guszta. Most én is megennék belőle legalább egy kis darabkát, de csak azért kicsit mert már késő van!:-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Verának írtam, hogy ritkán készül, de tegnapelőtt megint, csak most krumplis lángost sütöttem a leves mellé. Legközelebb gondolok rád is....:-))

      Törlés
  3. Bármikor jöhet, nagyon szeretjük! Guszták!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! legközelebb majd többet sütők,hogy jusson nektek is....:-))

      Törlés
  4. Ezer éve nem ettem lángost. Már nem olyan finomak a mai piacos lángosok, sajnos.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Piacon már régen vettem, de az Örsön van egy lángosos, az finom!!!!

      Törlés