2013. november 23., szombat

Két kanalas túrógombóc édes változata:)

Hozzávalók: 500 g túró
                           5 db tojás
                           25 dkg liszt
                           1 kk szódabikarbóna
                           1 csipet só
                           olaj a sütéshez


  1. A hozzávalókat jól dolgozzuk össze, majd olajos kanállal szaggassuk bele a forró olajba. Két kanál között formázgattam.
  2. Vaníliás porcukorral  meghintve tálaltam.
     

A finom túrógombóc receptet a 2012-es októberi Blikk Receptekben olvastam.
                                                         gyors nassolni való               

                                                  Jó Étvágyat!!!

2 megjegyzés:

  1. 80-as évektől így is sütöm, ez a kedvenc túrós fánkunk. Idősebb szomszédasszonyomtól jött a recept anno, majdnem ugyanezekkel a hozzávaló arányokkal.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vicuska, én a húgomtól kaptam kedvet hozzá, nem az ő receptje, de nagyon hasonló a többi túrógombóc receptekkel. Csak azt sajnálom, hogy nem előbb sütigéltem! :-)

      Törlés