2011. március 23., szerda

Petrezselymes rizs halrudakkal és salátával

Hozzávalók: 1 fej jégsaláta  /több féle is lehet/
                      2 db sárgarépa
                      1 csomag mozzarella golyók
                      5-6 szem olivabogyó, vagy több is lehet
                      2 db kisebb paradicsom /kemény/
                      1 db kigyóuborka
                      só, frissen őrőlt fekete bors, olivaolaj
                      2 dl rizs, vegeta, petrezselyem
                      450 gr-mos mirelite halrud

A salátához valókat megmostam, leszáritottam, feldaraboltam, sóztam, borsóztam, olivaolajjal meglocsoltam, összekevertem és a hütőbe tettem, amig megcsináltam a rizst, és kisütöttem a halat.


A rizst megmostam, leszáritottam, olajon megpiritottam, felengedtem dupla mennyiségü vizzel, vegetával és petrezselyemmel izesitettem. Lefedve megpárolom.


A mirelite halrudakat olajban kisütöttem.  Nagyon finom lett ez az egyszerü kis ebéd. Jó étvágyat!!!!
                     

1 megjegyzés: