2011. július 27., szerda

Puncsfagyi

Ez a fagyi csokoládésnak készült, de nem volt a kakaómon kivül csokoládém, de volt puncs pudingporom.Jöttek az unokák, és kijelentették, hogy : oké, csak mazsola ne legyen benne.

Hozzávalók: 1/2 liter tej
1 cs puncspudingpor
1 cs vanailiáscukor
10 dkg kristálycukor
200 ml tejszin

Keverőtálba öntöttem az 1 dl tejet, pudingport, cukrot, és jó habosra kevertem a robotgéppel. A maradék tejet lábasba tettem, felforraltam és a pundingos keveréket apránként a tejhez öntjük és folyamatosan kevergetve sürüre főztem. Átöntöttem egy fém tálba, amit előtte a mélyhütőben jól kifagyasztottam. Ebben hagytam teljesen kihülni. Amikor kihült, a tejszint felvertem kemény habbá, hozzákevertem a puncskrémhez és müanyagdobozba téve a fagyasztóba, óránként jól kikevertem. 5 óra után fogyasztható volt.
Unokáimnak kissé édes lett, ezért legközelebb kevesebb cukorral fogom elkésziteni.
Az eredeti recept csokoládés lett volna, én átvariáltam, igy lett puncsos. Rebeka receptje az "Olcsó receptek" oldalról megtalálható.
Posted by Picasa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése