2011. július 11., hétfő

Sültkeszeg sült cukkinivel

Ma kaptam frissen fogott keszeget és még a multkor kerti cukkinit.
Mivel magamban vagyok, ezért kisütöttem mind a két finomságot.
A keszeget nem én irdaltam, hanem a fiam, konyhakészen került hozzám.

Sóztam a halat, hagytam állni egy ideig, addig a cukkinit is besóztam, levet engedett, leitattam róla a nedvességet, majd kevés forró olajon megsütöttem.
Nem volt papirtőrlöm, ezért sütőpapirra szedtem ki, hogy valamennyi olajat felitasson. Még egy kis olajat hozzáöntöttem, majd lassabb tüzön, pirosra sütöttem a halat.
Nagyon jó étvággyal elfogyasztottam! Ez most olyan volt, mintha a telken lettem volna, a Duna mellett:):) ugyanis ezt a halat a Dunában fogta! Bocs, elfelejtettem megemliteni, hogy paprikáslisztben forgattam meg mind a halat és a  cukkinit.

Posted by Picasa

3 megjegyzés:

  1. Mindkettő nagyon finom, ln legalábbis szeretem.

    VálaszTörlés
  2. A keszeg tényleg nagyon finom, főleg, ha frissen fogott, tényleg nem kell semmi hókusz-pókusz az elkészítéséhez. Csak hol ez a keszeg? :)

    VálaszTörlés
  3. Hát ez a keszeg már nagyon jó helyen van. Nagyon szivesen meghivlak benneteket, és ha legközelebb is hoznak friss halat/keszeget, csak nyissátok ki az ablakot.:):):)

    VálaszTörlés