2012. február 11., szombat

Díjat kaptam FLÓRÁTÓL - köszönöm!!!

Egy nagyon édes-aranyos díjat kaptam Flórától, amit köszönök, kedves hogy rám is gondoltál!!!

1. Említsd meg a blogodon a személyt akitől kaptad.
2. Válaszolj a feltett kérdésekre.
3. Árulj el magadról egy dolgot, amit eddig még nem említettél a blogodon.
4. Ajándékozd a díjat annyi bloggernek ahánynak szeretnéd.
5. Értesisd a díjazottakat.

A kérdések:

1. Melyik a kedvenc smink kelléked?
2. Mi volt 2011 trendje /öltözködésben/?
3. Mi a kedvenc desszerted?
4. Mi a kedvenc színed?
5. Mi a keresztneved?
6. Mi volt az utolsó dal ami meghallgattál?
7. Kutyák v. macskák?

Válaszok:
1. Olyan nincs, mert allergiás vagyok, amit használhatok az a rúzs és púder.
2. Nem tudom, a trendet nem követtem, mivel ebben a korban azt vesz fel az ember-lánya, ami jól áll neki,
    és nem öregíti.
3. Rákóczi túros-habos mákos.
4. Piros.
5. Ilona  /unokáimnak Ica mama, barátnőmnek-keresztlányomnak Pici /
6. Rolling Stones koncertfilm, az FM3-on. Én szó szerint értettem.
7. Allergiás vagyok, így nem választhatok, de ha lehetne, kutya.
    Magamról annyit, hogy szeretek kávézni, kávét minden mennyiségben, de csak nescafét, amit csak úgy
    fogyasztok  amerikás v. németes módra, bögréből.

Én ezt a díjat, nagy szeretettel mindenkinek ajánlom, és aki úgy érzi, hogy elfogadja tőlem, vigye el.:))





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése