2012. február 3., péntek

Mákos csokis muffin

muffin nincs egyedül a Londoni szelet támogatja
mák és csoki,cukrozott narancshéj

Gyors "futárszolgálatban" sütöttem a mai napon, mivel mentek a gyerekek lékhorgászatra és talán még korcsolyázni is tudnak. Közben kaptam egy telefont, hogy a barátnőm beteg, influenzás. Gondoltam akkor kettőt ütök egy csapásra, bocs hármat, mert három félét sütöttem. Ugyanis útba esik jövet-menet  a barátnőm. Csak egy valamit nem beszéltünk meg, hogy hányra jönnek át, mielőtt lemennek a telekre.Nagyon korán jöttek, így  a Londoni szelet  a sütőben sült, a mákos zserbóm már tepsiben készen várta, hogy bekerüljön a sütőbe, és a mákos-csokis muffinom pedig bekeverve. De sajnos nagyon siettek, ezért a mákos-zserbót nyers állapotban tepsistől elvitték, a többi meg maradt. Ugyanis a barátnőmnek sütöttem a Londonit, a többit meg az unokáimnak a hétvégére. Úgy, hogy itt maradtam a Londonival és a mákos muffinnal. Szegény barátnőm nem kapott semmit. Ettől egy kicsit oda lettem.:((
Sajnos nem egy városban lakunk, így nagyon nehezen tudunk egymásnak segíteni.

Mákos muffin:
15  dkg liszt
 5 dkg mák
1/2 cs. sütőpor
késhegynyi szódapor
egy kis maréknyik cukrozott narancshéjkockák
őrölt fahéj - szárazanyagokat összekeverjük.
10 dkg olvasztott vajat, 1 egész tojást, 15 dkg cukrot 1 dl joghurtot és 1 dl tejet kézi habverővel összekeverünk, majd a szárazanyagot belekeverjük. A muffin formát kibéleltem kapszlikkal és belekanalaztam a masszát, majd egy-egy étcsokit dugtam mindegyik közepébe. 190 fokos sütőben kb. 20 perc alatt készre sütöttem.


Posted by Picasa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése