2012. március 13., kedd

Krumplis pogácsa

Nagyon finom, nekem egy kicsit sós lett, de a gyerekek szerint pont jó.
 40 dkg maradék áttört burgonyámat befogtam pogácsának. A robotgépem táljába tettem a krumplit,15 dkg sertészsírt, kb. 15 dkg margarint, sót,  kb. 60-65 dkg lisztet, de lehet, hogy több volt, 2 tojássárgáját, 2,5 dkg felfuttatott élesztőt, és annyi tejfölt, hogy puha rugalmas tésztát kapjak.  A tejföl kb. 2,5 dl volt.  A robotgép jól összedolgozta, majd utána rögtön hajtogattam.  Ezt összesen 2 x csináltam, mert már nem volt több időm a 3x4x-i hajtogatásra. Kétujjnyi vastagra nyújtottam, 5cm-es formával kiszaggattam, és 190 fokos előmelegített sütőben pirosra sütöttem.  Azért írtam , hogy körülbelül, mert nem mérlegeztem, csak szemre adagoltam.
 


2 megjegyzés:

  1. Nagyon guszta lett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Flóra,sajnos csak most találtam rá a moderálási oldalra, és nem tudtam, hogy nem minden megjegyzés kerül az emailembe, így nem is tudtam ezekről a megjegyzésekről.Bocsi!
      Köszönöm! puszi Tücsi:)

      Törlés