2012. augusztus 28., kedd

Kakaós joghurtos csokikocka - egy kis pécsi séta emlékeivel:)

Újra itthon, és kicsit lelkesebben a hőleesés miatt, begyújtottam a sütőt. Jöttek az unokák és nekik sütöttem kívánságra, pizzakenyeret /amit elfelejtettem lefényképezni/ és pizzacsigákat, /amit majdnem elfelejtettem lefényképezni/ és egy gyors kakaós sütit, /amit már nem felejtettem el/ !!!!! lehet, hogy egy kicsit sok, mármint a felejtésből. Bocs!!!!:((


A süti hozzávalói:

2 dl joghurt
2 egész tojás
20 dkg barna cukor
30 dkg liszt
félcsomag sütőpor
másfél dl olvasztott vaj
pici só, 3 evőkanál kakaópor
1 tábla tejesnugát csoki
5 evőkanál sárgabaracklekvár
1 evőkanál vanília kivonat

Az egész tojásokat a cukorral, vaníliával habosra kevertem, közben olvadt a vaj és hűlt. A langyos vajat és a joghurtot hozzákevertem. A lisztet a kakaóporral és a sütőporral  vegyítve a masszához kevertem. Sütőpapírral bélelt tepsibe kanalaztam, elég sűrű, de az nem baj. A tetejére kentem a baracklekvárt és megszórtam az apró kockákra vágott csokival. 
Előmelegített 180 fokos sütőben, kb. 20-25 percig sütöttem. Tűpróba nem árt. 

38x28 cm-es tepsiben sütöttem, de elég kisebb tepsi is. Ha kisebb tepsiben sütjük, akkor magasabb lesz a süti és kihűlés után kettévágva bármilyen lekvárral tölthető.  A fénykép miatt porcukroztam, de különben  nem  hiányzik a cukor róla.  


Felirat hozzáadása
A pizzacsigákat most boci sajtkockákkal és reszelt sajttal szórtam meg, és feltekerés után felszeleteltem és ropogósra sütöttem. Kár, hogy a pizzakenyeremet nem fényképeztem le, mert az isteni lett, az ízlett legjobban a gyerekeknek.        
Nyaralásom pihenő képei!:))



2 megjegyzés:

  1. Finomakat készítettél!Egy kis pizzacsigát küldhetnél! Csini vagy a képen!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Éva! Köszönöm! Sajnos a csigáról lekéstél, de legközelebb nagyon szívesen küldök.:))

      Törlés