2012. október 28., vasárnap

Rántott csirkemell készült fokhagymás tejben pácolva, sima egyszerű sült burgonyával

A hónap közepe táján az egyik hétvégét az unokáimmal töltöttem.
Kedvencüket a rántott csirkemellet, sült krumplival készítettem. Csak úgy egyszerűen ahogyan szeretik, egy kis majonézzel.

Desszertnek gesztenyés kifli készült. 




A csirkemellet fokhagymás-vegetás tejben pácoltam. Sokkal omlósabb és jobb ízű.
A tojáspanírba tettem egy teáskanál mustárt még ízesítőnek. A burgonya mirelit.
A kifli receptje tegnap került fel a blogomba.



4 megjegyzés:

  1. Rántott csirkemell jöhet bármikor!Kovászos ubival.

    VálaszTörlés
  2. mellissina2! Kovászos ubi sajnos nem volt:(

    VálaszTörlés
  3. Finom ebéd, nálunk is kedvenc a rántott husi, no meg a sült krumpli:-) a kiflicskékből most vagy kettőt bekapnék:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. HajniZoli!

      Köszönöm! Szerintem megunhatatlan a kirántott hús és sült krumpli, független az egészséges életmódtól. Bár a csirke megsértődik ha olajban sütik, jobb ízű ha zsírban sül, de a gyerekek miatt olajban sütöm.:-)

      Törlés