2013. január 23., szerda

Fehércsokis sztracsatella muffin

A lencseleves utáni étkezés befejezőnek, bár tudom, hogy egy jó krumplis pogi jobban jött volna.:)

Hozzávalók:
25 dkg liszt
15 dkg barna nádcukor
1 dl tejszín / de több kellett volna bele
1 tábla fehér sztracsatella csokoládé /Tibi

1 tábla sima fehér csokoládé /Tibi
1 tábla fekete csokoládé / Tibi
2 egész tojás
2 teáskanál vanília aroma
1 teáskanál sütőpor
1 késhegynyi szódapor

A muffin formákat kibéleltem kapszlikkal.
A sütőt előmelegítésre bekapcsoltam 175 fokra.
A csokoládékat apróra tördeltem, a lisztet elkevertem a sütő és a szódaporral.
A szoba hőmérsékletű vajat habosra kavartam a cukorral, vaníliával, majd egyenként beledolgoztam az egész tojásokat és jól  eldolgoztam. Ezt a masszát tejszínnel lazítottam, de több tejszínt is elbírt volna, mert a megadott mennyiség kevés volt, és így egy kicsit sűrű lett a tésztája. Hozzákevertem a sütőporos lisztet és az apróra tördelt csokit.
Fagylaltos kanállal a formákba töltöttem és kb. 30 perc alatt készre sütöttem.



Ezt a receptet a 100 legjobb csokis recept füzetből néztem ki, a csokoládékat megváltoztatva.

Jól látszanak a csokoládé darabok, ami nem kemény, hanem lágy.

4 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. mellisina2!
      Nagyon finom volt, egy kicsit édes, de az a fehér csokoládétól:)

      Törlés
  2. Nagyon jól sikerültek, nekem simán jöhetett volna a lencselevessel együtt:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. trollanyu!
      Köszönöm! Elég hamar el is fogyott!:)

      Törlés