2013. január 28., hétfő

Tengeri halfilé piros köntösben-tavasz váró salátával

Hozzávalók:
1 cs. tengeri halfilé
só,bors, liszt, pirospaprika, olaj
A halfiléket fagyasztott állapotban fokhagymás tejben felengedtem. Mikor felengedett leitattam a nedvességet papírtörlőn, sóztam borsoztam, paprikás lisztben megforgatva, forró olajban kisütöttem. Papírtörlőre szedtem.
Saláta hozzávaló:
1 fej jégsaláta
1 kigyó uborka
1 cs. retek
2 paradicsom
1 tv paprika
só,bors, szűz olívaolaj, citromlé
Mártogatós:
fűszeres fokhagymás olívaolaj
joghurtos majonézes mártás

Hol van még a tavasz?????? Miről is beszélek én........


4 megjegyzés:

  1. Én nem vagyok halevő,de ez nagyon jól néz ki!A saláta jöhet,és a tavasz is!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. mellisin2!Köszönöm!
      Itt egyfolytában havazik, a tavaszra még várni kell!!!

      Törlés
  2. Guszta ez a halfilé és saláta összeállítás. Csak a címmel van baj. Tavaszváró. Most éppen havazik. Reggel csak csúszkálgattam a kocsival lefelé a hegyről. Egy motoros szán jobb lett volna. Ettől persze még várhatjuk a tavaszt, de az sajnos még várat magára.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát itt is havazott, jót is nevettem amíg írtam, - tavasz hol vagy??? - Te is megnevettettél, jó a motoros szán ötlet:))

      Törlés