2013. január 20., vasárnap

Tejszínes gombás sertéscsikok - galuskával - metélttésztával


A korhelyleveshez vásárolt gombából maradt még kb. 20 dkg amit még időben fel kellett használni.Volt még 5 szelet karajom, ebből született ez a finom kis ebéd, ami bő két napra elég volt.

A karajszeleteket kloffoltam, csíkokra vágtam, sóztam, borsóztam.
Kevés forró olajon fehéredésig sütöttem, kiszedtem, melegen tartottam. Az olajat pótoltam, 1 fej vöröshagymát apróra vágtam, az olajon megfuttattam, 1 cs petrezselyemmel, 3 nagy gerezd fokhagymával, kevéske pirospaprikával megszórtam. Felengedtem 2 dl forró vízzel, és jól beforraltam. Visszatettem az elősütött húsokat, és puhára pároltam Közben pótoltam az elpárolgott vizet.
Időközben megmostam, felszeleteltem a gombát, és a húshoz adtam. Ízesítettem vegetával, még borssal és kevés tárkonnyal. 2 dl tejfölt, 2 dl főzőtejszínt 2 evőkanál liszttel, kevés vízzel simára kevertem, behabartam vele a gombás húst. Jól összeforralva, készre főztem.
Az egyik nap galuskával, másnap kifőtt metélt tésztával fogyasztottuk.
Jó Étvágyat kívánok!:))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése