2013. február 18., hétfő

Zöldséges vajbableves - galuskával

Mivel a hétvégén most nem volt leves, ma ezt a  zöldséglevest készítettem. Volt egy üveg vajbabom, és vitatkoztunk is, hogy főzelék v. leves legyen, de én győztem, mert a fiam főzeléknek szerette volna.  Legközelebb főzelék készül.

Három sárgarépát, egy fehérrépát karikára vágtam, a vöröshagymát apró kockára, egy kis darab karalábét és zellert  csak kettőbe vágtam. 
 Forró olajra dobtam a hagymát és a zöldségeket, kissé megdinszteltem. 1 evőkanál liszttel megszórtam, pirítottam, három gerezd fokhagymával és petrezselyemmel, pirospaprikával megszórtam, majd felengedtem vízzel. 

Ízesítettem vegetával, húsleveskockával, és szárított zeller zölddel. Mikor a zöldség megpuhult az üveg vajbabot levével együtt a leveshez adtam, mikor elkezdett újra forrni, egy tojásból készült galuskát főztem bele. Mire a galuska is megfőtt kész lett a leves.

4 megjegyzés:

  1. Nálunk sem volt ma! leves, ezért e csodálatos Tiédet látva nagyon megkívántam, mert nagyon finom, ebben biztos vagyok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Nincsen mindig leves, de ha főzök, akkor 3-4 napra.

      Törlés
  2. Holnapra ilyet eszünk. Van eltéve üvegbe babom. Hú, köszi az ötletet! :-) Ínycsiklandó!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen:-) Saját eltevésből még finomabb lesz az a leves. Jó étvágyat hozzá!:-))

      Törlés