2013. november 8., péntek

Gombás lecsóm nokedlivel!

Nagyon régen nem jártam a blogomban és nem tettem fel mit főztem- mit sütöttem recepteket, csak a tegnap előtti birsalmasajtomat. Sem időm sem energiám nem volt hozzá, ráadásul a régi gépem  felmondta a szolgálatot, de nem hagytam magam,vásároltam magamnak egy újat, ami nem csak tetszetős,hanem tökéletes is,de ha valami mégsem sikerül az nem a gép hibája hanem az enyém.  Vannak receptek, amelyek nyáron készültek,időhiány miatt csak fényképeztem, és remélem, hogy emlékszem majd a részletekre is, de ha mégsem az nem rajtam múlik,hanem az élet szomorú tragédiáján. Most könnyű dolgom van, mert a lecsóhoz nem kell "puska". 


Ha jól emlékszem ebben a gombás lecsóban nincsen paradicsom, csak szaft alap, gomba és paprika. Valószínűleg nem volt otthon paradicsom, csak ennyi alapanyag. Nokedlivel viszont jó kiadós. 







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése