2012. március 28., szerda

Zöldséges vajbableves és egy tavaszi csokor

Volt egy üveg vajbabom, főzelék helyett levest készítettem belőle.
2 nagy sárgarépát, 1 nagy fehérrépát, zeller darabot, pici karalábét, 1 fej vöröshagymát felkockáztam, forró zsiradékon megdinszteltem. 1 cs. petruskát összevágtam, 3 gerezd fokhagymával.  Zöldségre szórtam 1 evőkanál lisztet, megpirítottam, rá a fokhagymás-petrust, megszórtam pirospaprikával, felengedtem a szükséges mennyiségű vízzel. Amikor megfőtt a zöldség, egy jó marék csipkés kocka levestésztát belefőztem, amikor megfőtt, beleöntöttem az üveges babot, még összerotyogtattam, és kész. Vegetával és marhahúsleveskockával ízesítettem.

tegnap hozták a gyerekek a telekről  ezt a csokor nárciszt

Ezt a kekszes krémest vasárnap készítettem Julia unokámnak, mivel már kétszer lemaradt a krémes evésről. Így ez neki készült. Haza vitte.  Viktorkámnak meg készült a Pavlova torta. Júliám nem szereti a habcsókos tortát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése