2013. március 2., szombat

Fűszeres fokhagymás kefirben pácolt tartja + nokedlivel

Pác hozzávalói:
olaj, kefir, kömény, fokhagyma, borsikafű, frissen őrölt bors, vegeta, Piros Arany, mustár, rozmaring
A pác hozzávalóit simára keverjük, majd a kikloffolt hússzeleteket jó vastagon bekenjük. 

Jénaiban egymásra helyezve, lefedve hűtőben pár órát pácoljuk. 



Plussz még alufóliába is csomagolva.
Tálból kivéve, lisztben megforgatva, kevés olajon kérgesre sütöttem. Az elősütött húsokat kiszedtem egy másik edénybe, majd kevés borecettel felöntöttem a visszamaradt olajat, összeforraltam, majd apróra vágott vöröshagymát megfuttattam rajta, felengedtem vízzel és jól beforraltam. Vissza tettem a hússzeleteket, és friss rozmaringgal és bazsalikommal, fokhagymával fűszerezve puhára pároltam.Időnként pótolni kell a vizet, mert a szaftos hús szeret odaragadni. Jó sűrű tömény szaftja lesz.
Nokedli készült köretnek. Saját eltevésű ecetes hagymával tálaltam. 

4 megjegyzés: